W związku z problemami występującymi w przypadku niektórych połączeń na numery stacjonarne w Krajowym Zarządzie Gospodarki Wodnej, informujemy, że jest to spowodowane zmianą operatora obsługującego telefonię VOIP w KZGW, która nastąpiła 26 marca 2021 roku.
W przypadku nieudanej próby połączenia prosimy o przekazywanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. maila zawierającego następujące informacje:
- Numer telefonu z jakiego wykonywano połączenie (w przypadku telefonii stacjonarnej wraz z numerem kierunkowym);
- Datę i dokładną godzinę nieudanego połączenia;
- Numer telefonu, na jaki była dokonana próba połączenia.
Poniżej zestawienie numerów, których dotyczy problem:
- od 22 37 20 170 do 22 37 20 299
- od 22 37 51 280 do 22 37 51 349
- od 22 37 53 750 do 22 37 53 799
Z góry dziękujemy za wyrozumiałość wobec zaistniałej sytuacji i prosimy o jak największą ilość takich zgłoszeń. Umożliwi to naszemu operatorowi skuteczne działania, zmierzające do jak najsprawniejszego usunięcia problemu.